Spotify, ücretli abonelere bile reklam mı dinletecek?

Spotify, Premium Kullanıcılarının Reklamlarla Karşılaşmasıyla Gündemde

Günümüzde birçok hizmet, abonelik sistemiyle çalışıyor. Kullanıcılar genellikle, ücretsiz ve reklamlarla desteklenen üyelik planları ile deneme şansı buluyor. Ancak, ücretli abonelik seviyeleri, çoğunlukla reklamları kaldırmanın yanı sıra daha yüksek kalite hizmet seçenekleri sunarak kullanıcı deneyimini iyileştirmeyi hedefliyor.

Müzik akışı devi Spotify, son dönemde Premium kullanıcılarının reklamlarla karşılaştığına dair söylentilerle gündeme geliyor. İddialara göre de, şirketin yeni Music Pro/Hi-Fi/Supremium abonelik seviyesini (sıkça “Deluxe” planı olarak anılıyor) piyasaya sürmesiyle birlikte, Premium kullanıcılarının dahi reklamlarla karşılaşabileceği öne sürülüyordu.

Spotify’dan Resmi Açıklama

Spotify, bu konu hakkında resmi açıklamalar yaptı ve söz konusu reklamların teknik bir hatadan kaynaklandığını belirtti. Şirket, Premium kullanıcıların çok yakında tekrar reklamsız müzik dinleme deneyimlerine geri döneceğini duyurdu. Ancak bu açıklama, kamuoyunda yayılan söylentileri tamamen durdurmayı başaramadı.

Resmi hesaptan yapılan duyuruda Spotify, Premium planına reklamların eklenmeyeceğini bir kez daha vurguladı. Şirket, Premium üyeliğin reklamsız olduğunu ve her zaman reklamsız kalacağını doğruladı.

Kullanıcı Endişeleri ve Karşıt İddialar

Spotify’ın tüm resmi açıklamalarına rağmen, Premium planının reklamlarla karşı karşıya kalacağına dair iddialar son bulmuş değil. Şirket, bu söylentilere yanıt vererek iddiaları yalanlamaya devam ediyor. Buna rağmen, kullanıcılar arasında bir süre daha bu konuda belirsizlik yaşanacağı anlaşılıyor.

Related Posts

Bilim dünyası tedirgin: Dünyanın ilk “canlı bilgisayarı” üretildi

Birleşik Krallık’taki bir laboratuvar, biyoloji ile teknolojinin sınırlarını zorlayan bir gelişmeye imza atarak, silikon devreleri ve insan beyin hücrelerinin hibritleştiği dünyanın ilk ticari bilgisayarını tanıttı. Artık kiralanabilir durumda olan …

WRC’nin 7. etabı Akropolis Rallisi’ni Ott Tanak kazandı

Dünya Ralli Şampiyonası’nda (WRC) 2025 sezonunun 7. etabı Akropolis Rallisi’ni, Hyundai Shell Mobis takımından Ott Tanak kazandı.

Google’a rakip oldular! Mercedes, BMW ve Volkswagen’den dikkat çeken ortaklık

Aralarında Mercedes-Benz, BMW ve Volkswagen’in de olduğu Almanya otomotiv sektörünün önde gelen 11 şirketi, yeni nesil araç yazılımlarında Google gibi teknoloji devleriyle rekabet edebilmek için güçlerini birleştirdi.

60 yıllık sessizlik bozuldu: NASA’nın ölü uydusu aniden patladı

1960’lardan beri uzayda sessizce dolaşan, ölü bir NASA uydusu beklenmedik bir şekilde güçlü bir enerji patlaması yayarak gökbilimcileri hayrete düşürdü. Avustralya’daki Curtin Üniversitesi’nden araştırmacılar, bu sinyali tespit ettiklerinde ilk olarak bunun uzak bir pulsardan ya da bilinmeyen bir kozmik cisimden geldiğini düşündüler. Ancak analizler, olayın şaşırtıcı şekilde Dünya’ya sadece 4 bin 500 kilometre uzaklıkta gerçekleştiğini gösterdi.

“Geniş kapsama ve yüksek internet hızı, ancak makul ihale bedelleriyle mümkün”

Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Hasan Süel, Türkiye’nin 5G’ye geçiş sürecinde spektrum politikalarının önemine dikkat çekerek, “Spektrum kaynaklarının hem tüketici refahını hem de sektörde uzun vadeli yatırımları teşvik edecek bir yöntemle tahsis edilmesi kritik” dedi.

Bruce Lee, Yapay Zekâ ile geri dönebilir

Çinli stüdyo, yapay zeka teknolojisini kullanarak dövüş filmi klasiklerini, modern görüntü teknikleri ile yeniden çekmek istiyor.

vozol star 20000